انواع تاورکرین

Topkit

تاورکرین های سری Topkit ، جهت تامین نیاز پروژه های ساختمانی با ابعاد متوسط یا بزرگ طراحی شده اند. تحمل فشار بر روی قسمت کله قندی این تاورکرین ها باعث افزایش مقاومت دستگاه در برابر نیروهای بیش از حد مجاز گشته و به واسطه وجود کابل های مهاری بر روی نقاط مختلف فلش(بازوی تاورکرین) میزان فشار برروی فلش دستگاه نیز کاهش یافته است.

Topless

تاورکرین های سری Topless ، جهت تامین نیاز پروژه های ساختمانی در مقیاس بزرگ طراحی شده و در مقایسه با تاورکرین های سری Topkit که دارای کله قندی و کابل های مهاری هستند، از مکانیزم فلش و کنترفلش بسیار ساده تر و مقاوم تری برخوردار است. این تاورکرین ها از نظر طراحی ، دارای ساختاری مقاوم و ایمن در برابر صدمات و آسیب های احتمالی میباشند و به دلیل کوتاه بودن قابل ملاحظه بخش کله قندی و در بیشتر دستگاه ها حذف کامل آن ، امکان نصب و کار همزمان دستگاه های بیشتر در یک کارگاه ساختمانی بوجود آمده است ( از طریق کاهش ارتفاع و هم پوشانی و حرکت دستگاه ها از روی هم ) و همینطور به دلیل حذف کابل مهاری از روی فلش در این نوع از دستگاه ها، عملیات مونتاژ و دمونتاژ آنها بسیار سریع تر و ساده تر انجام میگیرد.

 

Luffing

تاورکرین های سری Luffing جهت تامین نیاز طیف گسترده تری از پروژه های ساختمانی طراحی شده و بدلیل شعاع کوتاه حرکتی در قسمت پشت دستگاه (کنترفلش بسیار کوتاه) و نیز حرکت عمودی فلش ، افزایش کارایی این سری از دستگاه ها مخصوصاً در فضاهای متراکم ( از لحاظ تعداد ساختمان و تعداد جرثقیل) فراهم آمده است.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها